Divadlo útočí na lidské smysly

V těchto dnech Slovácké divadlo zahajuje neobvykle rozsáhlou kampaň k předplatnému na rok 2005. Co všechno si v Uherském Hradišti vymysleli, aby oslovili co nejvíce nových diváků?
„Letošní kampaň bude největší, jakou Slovácké divadlo kdy mělo,” říká divadelní mluvčí Josef Kubáník. „Důvodem je fakt, že právě v roce 2005 oslavíme šedesáté narozeniny a tomu chceme podřídit úplně všechno,” dodává. V ulicích zaujmou už plakáty výtvarnice Evy Jiřikovské. Divadlo letos nezvolilo jednu variantu, jak je zvykem, ale hned šest. Jejich hlavním motivem je obličej poskládaný z kousků tváří herců Slováckého divadla s tím, že pokaždé je akcentován jeden z lidských smyslů. Tomu odpovídají i hesla na plakátech. Diváci tak zahlédnou například zvýrazněný zrak a u toho nápis ´To musíte vidět´. Sluch zase doprovází slogan ´Ještě o nás uslyšíte´. Ve stejném duchu se nese všech pět smyslů. Poslední motiv je shrnující a zároveň mnohoznačný, když říká: ´Má to smysl´. „Myslíme si, že divadlo by se mělo vnímat všemi smysly, aby byly zážitky co nejsilnější. Zároveň chceme divákům vzkázat, že navštěvovat Slovácké divadlo je dobrá volba,” vysvětluje Kubáník. Divadlo však nezůstalo jenom u plakátů. Po loňské zkušenosti si i letos nechalo vytisknout desetitisíce letáků, které bude distribuovat do poštovních schránek v celém regionu. Z nich se diváci dozvědí, jaké výhody předplatné přináší a co mají udělat, pokud se pro pravidelnou návštěvu Slováckého divadla rozhodnou.. Poslední součástí velkolepé kampaně budou reklamy v rádiích. Divadlo si je nechalo vytvořit u frýdeckomísteckého Industrial studia, které patří k nejlepším u nás. S výsledkem jsou spokojeni nejenom divadelníci, ale i sami zástupci studia. „Pro Slovácké divadlo jsme vytvořili trojici reklamních spotů, ve kterých se snažíme oslovit co nejširší cílovou skupinu potenciálních diváků. Reklamy jsou vtipné a chytré. Rád bych je přihlásil do soutěže o nejlepší reklamní spoty. Jsem přesvědčený, že mají velkou šanci na úspěch,” myslí si ředitel společnosti Martin Gazda, který má na svém kontě už tři ocenění za nejlepší reklamy v České republice. Největším tahákem by se ale měla stát nabídka titulů příštího roku. Diváci se mohou těšit na českou premiéru komedie Svačina generálů, slavnou Maryšu bratří Mrštíků, Brechtovu Žebráckou operu, Lermontovovu Maškarádu či komedii Vstupte Neila Simona. Největší divácký zájem je očekáván u muzikálu Donaha! Kampaň Slováckého divadla potrvá do ledna příštího roku. Divadlo ji bude považovat za úspěšnou v případě, kdy osloví alespoň stejný počet předplatitelů, jako v letošním roce. Nižší číslo by znamenalo prohru. Výsledky budou známy a zveřejněny přibližně za půl roku.