Divadlo vyráží dech novým vizuálem

Slovácké divadlo si zakládá na originálním vizuálním stylu a nejinak tomu bude i tentokrát. Třičtvrtě roku na něm pracovali Jakub Jíra a Štěpán Žampach z ateliéru Simpléz.

Předplatné je krásné i vizuálně

„Snažili jsme se celou vizuální komunikaci divadla oživit a stylem navázat na krásný region Slovácka. Vycházet z tradice, ale aktualizovat ji do atraktivní podoby. Srdečnost lidí, malebná krajina či bohatý folklór byly aspekty, které nám nový vizuální styl pomohly definovat. Důležité je taky hluboké zakořenění Slováckého divadla do regionu a jeho obyvatel,“ vysvětluje Jakub. „Chceme vizuální styl chápat komplexně a jsme rádi když se propojí web, tisk, fotky, video a veškerá vizuální prezentace má jednotný styl a dává smysl. Na starosti máme jak grafiku, tak fotografie a trailery inscenací,“ říká Jakub. 

I grafici se těší, až se do Slováckého divadla podívají jako diváci. „Jelikož mám rad poker, svatby, fyziku, alkohol a folklor, těším se na všechny inscenace,“ říká se smíchem Jakub Jíra. „Já osobně se moc těším na Dealer’s Choice,“ dodává jeho kolega Štěpán Žampach.

Kdo jsou hrdinové předplatného? Diváci

Pro kampaň předplatného na rok 2023 zvolilo Slovácké divadlo, jak je jeho zvykem, skutečně originální způsob. Tvářemi předplatného nebudou herci či fotografie z inscenací, ale samotní diváci.

„Jsou to právě oni, diváci, kteří spolu s námi divadlo tvoří. Jejich emoce, prožitky a zpětná vazba, kterou od nich silně vnímáme. Jsou pro nás naprosto nezbytní a jak často a rádi říkáme, nejlepší na světě. Proto jsme prostor na plakátech věnovali právě jim, jejich tvářím a emocím, které u nás v divadle zažili. Tomu, jak jsme jim dokázali rozbušit srdce,“ vysvětluje mluvčí divadla Josef Kubáník.

Více informací o kampani a rozhovory s tvářemi předplatného 2023 přineseme už brzy v samostatném exkluzivním materiálu.