Po prázdninách nové logo i nový web

„Jsme moderní divadlo a jdeme stále dopředu,“ tvrdí divadelníci. O tom, že to myslí vážně a že nechtějí usnout na vavřínech, vypovídají i přípravy nové tváře divadla. Představena bude v září – a nepůjde ani zdaleka o kosmetické úpravy.
„Zásadní změnou bude nové logo divadla. Staré považujeme za přežité. Proto jsme vypsali výběrové řízení, z něj vzešel vítěz, v září jej ukážeme,“ slibuje ředitel divadla Igor Stránský. „Změnit logo není nic snadného. Nejenom, že je musíme představit divákům, ale objeví se i na vizitkách, na dopisních papírech a na všech propagačních materiálech divadla. Do konce roku bychom chtěli mít všechno hotovo,“ dodává uherskohradišťský ředitel. Novou podobu doznají také webové stránky divadla, i když ty současné jsou považovány za mimořádně zdařilé a před časem se v anketě serveru Scéna umístily mezi trojicí nejlepších u nás. „Budeme se snažit udržet přehlednost a intuitivní řazení stránek, ale zmodernizujeme grafiku a dodáme některé prvky, díky nimž se stránky, alespoň doufáme, stanou ještě atraktivnějšími,“ přeje si Igor Stránský. Za posledních deset měsíců zaznamenal web Slováckého divadla přes půl milionu přístupů.