Prázdniny: vstupenky na Kdyby tisíc klarinetů - Nový Nathan v Donaha! – Nora se blíží: recenze

Blíží se jarní prázdniny. V jejich průběhu máme na programu diváky nejvíce žádané inscenace, což dokazuje fakt, že vstupenky jsou již nějakou dobu vesměs vyprodány. Jediný večer, v němž můžeme vedle sebe posadit třeba celou rodinu, je zatím pátek 7. března (spokojí-li se rodina, že bude sice pospolu, ale v zadních řadách). Tehdy hrajeme hudební revue Kdyby tisíc klarinetů – divadelní podobu slavného hudebního filmu s J. Suchým, J. Šlitrem, K. Gottem, W. Matuškou, E. Pilarovou a dalšími. Myslíte, že naše herecké a zpěvácké hvězdy za jejich výkony zaostávají? Podle reakcí diváků si troufáme říci, že nikoli…

Donaha! - dole Nathan v podání Petra Daňka, na klavíru Jiří Hejcman (Bejk), vpravo Jaroslava Tihelková (Jeanette) - foto Miroslav Potyka

Ve středečním muzikálu Donaha! (5. 3.) si poprvé roli Nathana zahraje nový představitel. Od premiéry v dubnu 2005 bude již pátým chlapcem, jehož na tuto roli angažujeme. Jmenuje se Jan Šimek a brzy mu bude 10 let. Věříme, že po nějakou dobu jeho vzrůst umožní naplnit předpoklady scénáře – aby nepřerůstal svého otce Jerryho v podání Tomáše Šulaje. A fanoušci a fanynky slavného muzikálu mají tak nový důvod vidět svůj oblíbený kousek znovu!

Nora - Tereza Novotná, Tomáš Šulaj - foto Jan Karásek

Blíží se také přidaná repríza dramatu Nora, dramatu, které přineslo Slováckému divadlu dvě nominace na Cenu Thálie 2013. Zda ji skutečně Tereza Novotná obdrží, to se dozvíme až 29. března. Na zřejmě poslední reprízu v Uherském Hradišti jsou ještě volné zadní tři řady na balkóně. Přečtěte si recenzi Jany Soprové zveřejněnou na 1. kulturním portálu scena.cz nazvanou stručně Nora z Uherského Hradiště, klikněte SEM